مجتمع تجاری و اداری هدیش مال در شرق تهران

مجتمع تجاری و اداری هدیش مال در شرق تهران | معرفی مجتمع هدیش مال

هدیش مال مرکز خرید بزرگی در منطقه شمال شرق تهران، حوالی میدان هروی، روبروی خیابان شمشاد در حال اجرا می باشد. این مجتمع تجاری واداری با زیربنا ۶۰۰۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع افتتاح خواهد شد. خدمات بی نظیر این مجتمع در حال ساخت وجه تمایز آن با سایر مراکز خرید سطح شهر است.

هدیش مال در حال ساخت درمجموع دارای ۱۶ طبقه که ۶ طبقه پارکینگ و ۹ طبقه (تجاری واداری و تفریحی) می باشد. همچنین روف گاردن مجموعه برای کاربرد فود کورت تابستانه در نظر گرفته شده است؛ که هر طبقه این مرکز خرید هدف گذاری متفاوتی دارد و برنامه ریزی برای جانمایی فضاهای مختلف آن توسط یک تیم مهندسی متبحر انجام شده است.

مجتمع تجاری ای در ایران یک طبقه از فضایش را به نمایشگاه خودروهای لاکچری اختصاص می دهد. ایده ای که اولین بار از طرف همین مجموعه مطرح شد و طبقه سوم این پروژه تجاری در حال ساخت به نمایش ماشین های لوکس دنیا اختصاص یافت. برای این طبقه آسانسوری مجزا برای جابه جایی ماشین در نظر گرفته شده است.

کل طبقه چهارم این مجتمع برای فود کورت ها و همچنین طبقه پنجم برای مجموعه کافی شاپ ها در نظر گرفته شده است.

هایپر مارکت های در حال ساخت تهران

کل فضای یکی از طبقات هدیش مال به هایپر استار واگذارشده است. با توجه به اینکه در محدوده این منطقه هایپر دیگری وجود ندارد، بنابراین با افتتاح آن، هم برای ساکنان منطقه هروی و حتی فرا منطقه ای اتفاقی مثبت خواهد بود؛ چراکه دسترسی به این مجتمع از پنج اتوبان اصلی تهران یعنی صدر، همت، امام علی، صیاد و بابایی به راحتی امکان پذیر است. یکی از دلایل پیش فروش بالای واحدهای تجاری این مجتمع تجاری در حال ساخت تو جود فضاهایی مثل هایپر استار است.

طبقه ششم هدیش مال به چهار سالن سینما، سالن کنسرت و آمفی تئاتر تخصیص داده شده است. درواقع با افتتاح این طبقه، اولین سالن سینما منطقه مختص این مجتمع تجاری خواهد بود. از حسن های دیگر این مرکز خرید، امکان برگزاری کنسرت موسیقی و وجود یک سالن اختصاصی برای آمفی تئاتر است چراکه در تهران فضاهایی با این کاربری بسیار کم است.

مرکز خرید در حال ساخت هدیش مال با بهترین نقشه، مطابق استانداردهای بین المللی در حال ساخت است و تا اوایل سال آینده اسکلت اصلی مجتمع کامل خواهد شد. قبل از احداث این مجتمع تحقیقات مختلفی بر روی نمونه های مشابه ایرانی و خارجی این قبیل مجتمع ها انجام شده و به همین خاطر تمام ضعف پاساژ های دیگر در این فضا مرتفع شده است.

درصورتی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می نمایید، پیشنهاد می شود با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه آشنا شوید.

صنعت ساختمانهمه مطالب

دیدگاه ها غیرفعال است